Жінки були підсмажування червоного вина досліджень кілька років, закидаючи їх каберне і піно noirs з кожним висновок, який пов'язаний червоним вином такі переваги для здоров'я, як опустив ризику серцевого нападу і повільніше старіння.
Зайдіть сюди, щоб побачити оригінал:
Дослідження посилання алкоголю ризик раку молочної залози (Саут-Бенд Tribune)
































